loading...
دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی
امیر بازدید : 82 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام چقدر آسون + متن آهنگ 97

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام چقدر آسون + متن آهنگ

Download New Music Milad Babaei – Cheghadr Asoon

خوش بحالت کندی دلتو یه روز اما من خرابتم هنوز

نمیدونم بدون تو کجام بی تو رد نمیشه لحظه هام

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام چقدر آسون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

متن آهنگ چقدر آسون میلاد بابایی

بی قرارم حال دلمو ببین

بیا که خسته شد دلم از این شبو روزای بی تو مثل هم

مگه میره عشقت از دلم چجوری حرف قلبمو بگم

خوش بحالت کندی دلتو یه روز اما من خرابتم هنوز

نمیدونم بدون تو کجام بی تو رد نمیشه لحظه هام

پره از عطره سرده تو هوام

تو نباشی بگو به کی دلم خوشه …

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام چقدر آسون

دمو آهنگ رو بشنوید

 

 

http://bia4music.org

 

 

Danlod Ahang JadidDownload Ahangdownload ahang jadidDownload New Music 2018Milad Babaei - Cheghadr Asoonبیا 4 موزیکبیا که خسته شد دلم از این شبو روزای بی تو مثل هم بیوگرافی میلاد بابایی چقدر آسون دانلود آهنگ تو نباشی بگو به کی دلم خوشه دانلود آهنگ جدید ایرانی با بهترین کیفیت دانلود آهنگ جدید رادیو جوان با کیفیت اورجینال دانلود آهنگ چقدر آسون میلاد بابایی دانلود آهنگ های میلاد بابایی دانلود آهنگهای شهریور 97دانلود اهنگ جدید ایرانی دانلود گلچین آهنگهای شهریور 97کد پیشواز چقدر آسون از میلاد بابایی متن آهنگ چقدر آسون میلاد بابایی میلاد بابایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 4,089
  • بازدید کلی : 38,011